Potatis med smör

Idag blev Edwin 4 månader. Det firade vi med pompa och ståt genom att testa att äta mosad potatis med smör. Mmmm, tyckte Edwin och gapade och ville ha mera. Precis som om han väntat länge på det här ögonblicket, det var bara  vi föräldrar som inte fattat vad som saknats! Inte ens några speciella urk-miner gjorde han.


Det är verkligen roligt nu när han hela tiden lär sig något nytt varje dag!

Idag har det varit trist och grått väder här. Lite regnigt och kallt i luften. Vi tog en tur på stan för att jag skulle byta en klänning som jag fick i födelsedagspresent av Johnny. Den var jättefin, riktigt somrig, men lite för liten. Jag har ju som en dröm om att hitta den där fina klänningen som passar på mig, eftersom det egentligen inte är det bästa plagget för mig. Nåväl,han hade hittat både rätt modell och färg, men tyvärr fanns det inte någon i min storlek. Jag provade några andra, men om vi säger så här, det var ingen boost för ens självkänsla direkt. Med andra ord, jag hittade ingen klänning.

Istället för att gå omkring på stan åkte vi på Vårmässan som är här i Skellefteå den här helgen. Ett mini-Nolia kan man säga. Det är ju ingen höjdare att gå med barnvagn där det är smockat med folk, men vi överlevde. Vi blev bara hungriga av att gå där. Edwin somnade i vagnen i allt det öronbedövande ljudet och sov gott. När vi skulle åka hem vaknade han och var jätte hungrig. Johnny försökte ge honom mat i bilen hem, men det var för varmt och han skrek av ilska hela vägen hem. När vi körde in på gården var vällingen lagom varm, så han åt sin mat i bilen med Johnny. Ja, allting går!

 

Kommentarer
Postat av: Lill Moster

Skrutten, vad sött han är! Och blond?!

Mindre än en månad kvar nu... Då kanske någon får paket i efterskott ;)

2009-05-10 @ 03:40:29
URL: http://fredalundgren.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack så mycket för grattiset!=) Va stor han blitt eran pojk, söt en!=)



Kram

2009-05-11 @ 12:54:18
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Åse

Vad lååångt hår han fått!! Och så blond han är!! LÄNGTAR tills på söndag! KRAM

2009-05-15 @ 07:19:06
Postat av: Emma

Kolla detta :)



http://kortmakersskorna.blogspot.com/

2009-08-20 @ 22:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0